WIELOPOZIOMOWE PLANOWANIE

 

Wiele firm obecnie staje przed kluczową decyzją wybory dostawcy systemu realizującego planowanie, logistykę i inne procesy biznesowe.

Nie każdy z przedsiębiorców jest świadomym tego, że odpowiednia analiza wykonana przez specjalistów jest kluczowa, aby projekt zakończył się powodzeniem.

Bardzo ważną sprawa jest dobranie odpowiedniego systemu, który będzie pasował do specyfiki danego przedsiębiorstwa.

Najlepsza droga jest skorzystanie z doradztwa niezależnej firmy, która wspomoże wybór odpowiedniego systemu. Wspomoże w opracowaniu specyfikacji zapytania ofertowego i jeżeli to konieczne wspomoże osoby decyzyjne w trackie wdrożenia systemu.

Nasza firma oferuje wdrożenie trzypoziomowego planowania…

 

 

Pierwszy z nich zawiera dane dotyczące pozyskanych zamówień wraz z datami realizacji oraz prognozowane zamówienia wraz z orientacyjnym czasem realizacji. Obciążenia w tym przypadku liczone są szacunkowo w skali miesiąca lub kwartału. Najczęściej używana jednostka planistyczna są główne grupy wyrobów lub reprezentanci danej grupy.

Drugi zawiera tylko pozyskane zamówienia wraz z rozbiciem na główne etapy realizacji. Obciążenia obliczane są w skali miesiąca lub tygodnia. Jednostka planistyczna to ilość zamówień z danej grupy

Ostatni trzeci poziom to oczywiście dokładniejsze rozbicie drugiego poziomu. Jednostka planistyczna to najczęściej sztuka, dana operacja lub grupa operacji . Horyzont planistyczny to dzień lub zmiana.

Takie systemowe rozłożenie poziomów planowania bardzo ułatwia decyzję biznesowe dotyczące:

  • Uzupełniania zasobów
  • Rozłożenia obciążeń
  • Zaplanowanie serwisu i standardowych przerw w pracy
  • Podjęcie decyzji o pozyskaniu danego projektu lub zamówienia.

Dzięki temu systemowi możliwe jest zaplanowanie sprzedaży, wprowadzenie wskaźników, które można użyć przy wdrożeniach systemów motywacyjnych i innych przydanych narzędzi.

SYSTEMY MOTYWACYJNE

 

Nasza organizacja zajmuje się wdrożeniami systemów motywacyjnych. Element ludzki jest niezwykle ważnym czynnikiem determinującym sukces lub porażkę całego przedsiębiorstwa. To pracownik, nie maszyna, ma zdrowy rozsądek i umiejętność (doświadczenie) rozpoznawania zaburzeń i ich naprawy, potrafi myśleć i rozwiązywać problemy, jest reprezentantem produktu mającym wgląd w realizację zadań każdego dnia. Zaangażowanie pracowników jest podstawą do utrzymania ciągłego doskonalenia. Każdy ma swoje miejsce w zakładzie i swoją misję do spełnienia.

Wzrost efektywności wymaga zaangażowania wszystkich pracowników we wszystkich działach i doskonalenia we wszystkich obszarach działania. Wiedza i doświadczenie, które posiadają pracownicy są kluczowe przy rozwiązywaniu problemów. Elastyczni i odpowiednio zmotywowani pracownicy, którzy osiągają cele wyznaczone przez kierownictwo dzięki różnego rodzaju narzędziom i miernikom efektywności, są kluczem do osiągnięcia przez firmę sukcesu.

Zapraszamy do współpracy.